أنت لا تملك الأدوار اللازمة للوصول الى هذه البورتلت.
فرماندار اشکذر تأکید کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ نشست شورای پیشگیری از وقوع جرائم به‌منظور تسریع در اجرای قانون کاداس با حضور فرماندار اشکذر و رئیس دادگستری برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در این نشست یکی از دغدغه مسئولین را مسدودسازی گلوگاه‌های فساد و مبارزه با آن برشمرد و عنوان داشت: در همین راستا شورای پیشگیری از وقوع جرائم تشکیل و ضمن هماهنگی در اجرای قوانین زمینه را برای کاهش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضا فراهم می‌کند.

 

«محمدعلی شاه‌حسینی» با اشاره به اجرای طرح کاداس یا حدنگار در کشور افزود: با اجرای این طرح که پلاک گذاری مناطق مختلف با بهره‌گیری از فناوری پهپاد صورت می‌گیرد دغدغه‌های مردمی در خصوص تعیین حدود اراضی مرتفع و شرایط برای صدور اسناد تک‌برگ در شهرستان فراهم خواهد شد.

 

وی ضمن آمادگی مجموعه مدیریتی شهرستان برای تأمین امکانات موردنیاز از اجرای این طرح در روستای شمسی رستاق خبر داد و از مردم و معتمدین محلی خواست تا نهایت همکاری را با مجریان این پروژه داشته باشند.

 

این مقام مسئول بابیان اینکه اعتبار لازم برای اجرای این طرح تأمین‌ شده است ادامه داد: ضروری است دستگاه‌های مختلف نیز نسبت به ثبت‌اسناد مالکیتی و دریافت سند تک‌برگ اداره متبوع خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.