فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار، "دکتر وفایی نسب" معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و مدیران این حوزه از پروژه نیمه تمام ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی حضرت ابوالفضل(ع) و بیمارستان حضرت زینب کبری(س) اشکذر بازدید کردند.

 

فرماندار اشکذر در جریان بازدید گفت: انتظار مردم شهرستان از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی حوزه سلامت مردم اتمام ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی حضرت ابوالفضل(ع) اشکذر است.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: وضعیت فعلی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شایسته مردم شهرستان نیست و این امر موجب نارضایتی مردم شهرستان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شده و ضرورت دارد مسئولان استان نسبت به اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان شهرستان مساعدت نمایند.

 

وی ضمن تاکید بر ارتقاء وضعیت خدمات درمانی و بهداشتی به مردم شهرستان، افزود: برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم باید زیرساخت‌ها و تجهیزات درمانی شهرستان تقویت شوند و تکمیل این دو پروژه می تواند نقش مهمی در ارتقاء و بهبود خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان داشته باشد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه خیرین شهرستان همواره نسبت به تعهدات خود در پروژه های حوزه بهداشت و درمان شهرستان و حتی فراتر از آن پایبند بودند، ادامه داد: بیمارستان حضرت زینب کبری(س) نمونه شاخصی از این پروژه هاست که روند پیشرفت فیزیکی آن بسیار مطلوب بوده و می طلبد با همکاری مسئولان استان و دانشگاه شاهد بهره برداری هر چه زودتر از این پروژه باشیم.